לינוי אשרם מדליית זהב : Ashram Linoy | אשרם לינוי | מדליית זהב של אשר לינוי ... - מאז שאני ילדה חלמתי להיות באולימפיאדה, אבל לא על הפודיום ובטח לא עם מדליית זהב.

לינוי אשרם מדליית זהב : Ashram Linoy | אשרם לינוי | מדליית זהב של אשר לינוי ... - מאז שאני ילדה חלמתי להיות באולימפיאדה, אבל לא על הפודיום ובטח לא עם מדליית זהב.. לינוי אשרם סיימה ראשונה בהתעמלות אמנותית. היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא לינוי אשרם. לינוי אשרם נוסקת לפסגות חדשות. המתעמלת האמנותית בת ה־19 סיפקה בגביע העולם במינסק הוכחה נוספת לאיכויות הנדירות שלה כשרשמה שיא עולם חדש במכשיר האלות וזכתה במדליית הזהב בקרב־רב. Pagesbusinessesnonprofit organizationהוועד האולימפי בישראלvideosמדליית זהב לג'ודוקא הצעיר סלבה אובידן בגביע אירופה לנוער בלה.

למחרת ייערך תרגיל הסרט ובחמישי תרגיל האלופת, כשגמר הקרב רב יתחיל ביום שישי בצהריים. עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל. זליקמן רשמה גם היא הופעה מעוררת כבוד. לינוי אשרם (צילום ספי מרגיזו). פרט לטעות קטנה בתרגיל האחרון (הסרט), היא הרשימה בכל התרגילים שלה והוליכה בבטחה לכל אורך התחרות.

סנסציה! - לינוי אשרם העניקה מדליית זהב היסטוריה לישראל ...
סנסציה! - לינוי אשרם העניקה מדליית זהב היסטוריה לישראל ... from i.imagesup.co
היום בטוקיו החלום הפך למציאות. המתעמלת האמנותית, לינוי אשרם, זכתה היום (שבת) במדליית הזהב בקרב רב בגביע העולם בסופיה, עם ציון כולל של 98.450 נקודות. התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי שאולי תנצח יחד איתה באולימפיאדת טוקיו 2020. ביקורת חריפה ברוסיה על הזכייה של לינוי אשרם במדליית הזהב בהתעמלות אומנותית. Kan.org.il המתעמלת לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בטוקיו. הליכוד בתגובה להודעה על זכייתה של לינוי אשרם במדליית זהב: המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. שכלול הציונים הקנה לה את מדליית הזהב.

כמה גאווה מרגש עד דמעות!

המתעמלת האמנותית, לינוי אשרם, זכתה היום (שבת) במדליית הזהב בקרב רב בגביע העולם בסופיה, עם ציון כולל של 98.450 נקודות. מאז שאני ילדה חלמתי להיות באולימפיאדה, אבל לא על הפודיום ובטח לא עם מדליית זהב. לינוי אשרם עלתה היום (שבת) כמו מלוע של תותח וזכתה במדליית הזהב בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית כשהיא משאירה מאחור את התאומות אברינה, ועולה על אחרי ההישג ההיסטורי שהיה לפעם הראשונה בתולדות המדינה, קיבלנו גם בפעם הראשונה אי פעם מדליית זהב בהתעמלות אמנותית. Pagesbusinessesnonprofit organizationהוועד האולימפי בישראלvideosמדליית זהב לג'ודוקא הצעיר סלבה אובידן בגביע אירופה לנוער בלה. לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית. Kan.org.il המתעמלת לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בטוקיו. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב! רק שהרוסיה לא תעשה מעל 24.15 ויש זהב! המתעמלת האומנותית, לינוי אשרם, עשתה אפילו יותר מהמצופה ממנה וזכתה במדליית זהב אולימפית בקרב רב היוקרתי, ובכך הפכה לאחת היחידות בהיסטוריה שזוכה בתואר, שהיא לא מאחת ממדינות ברית המועצות לשעבר. שכלול הציונים הקנה לה את מדליית הזהב. אשרם הדהימה את השופטים בתרגיל שהציגה בגמר תחרות ההתעמלות האמנותית, אחרי שהשיגה ציון כולל של 107.800. עד לפני כמה שנים זה נראה כמו חלום ליל קיץ. הליכוד בתגובה להודעה על זכייתה של לינוי אשרם במדליית זהב:

לינוי אשרם קטפה מדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. המתעמלת האמנותית בת ה־19 סיפקה בגביע העולם במינסק הוכחה נוספת לאיכויות הנדירות שלה כשרשמה שיא עולם חדש במכשיר האלות וזכתה במדליית הזהב בקרב־רב. שכלול הציונים הקנה לה את מדליית הזהב. לפי הטענות הרוסיות, הוועד האולימפי הבינלאומי ממשיך לסגור איתם חשבונות. לינוי אשרם נוסקת לפסגות חדשות.

גביע האתגר: מדליות זהב וכסף ללינוי אשרם
גביע האתגר: מדליות זהב וכסף ללינוי אשרם from ynet-images1.yit.co.il
רק שהרוסיה לא תעשה מעל 24.15 ויש זהב! Pagesbusinessesnonprofit organizationהוועד האולימפי בישראלvideosמדליית זהב לג'ודוקא הצעיר סלבה אובידן בגביע אירופה לנוער בלה. הליכוד בתגובה להודעה על זכייתה של לינוי אשרם במדליית זהב: לינוי אשרם במשחקים האולימפיים בטוקיו | צילום: Kan.org.il המתעמלת לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בטוקיו. לינוי אשרם נוסקת לפסגות חדשות. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם.

לינוי אשרם חתומה היום (שבת) על אחד ההישגים הספורטיביים הגדולים ביותר של ישראל, כשניצחה בגמר ההתעמלות האומנותית וזכתה במדליית זהב אולימפית באולם הארייאקה בטוקיו.

היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא לינוי אשרם. לינוי אשרם קטפה מדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. תמיד האמנו בך, כולנו בוכים פה. לינוי אשרם נוסקת לפסגות חדשות. Israelhayom.co.il הוריה של לינוי אשרם: לינוי אשרם עלתה היום (שבת) כמו מלוע של תותח וזכתה במדליית הזהב בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית כשהיא משאירה מאחור את התאומות אברינה, ועולה על אחרי ההישג ההיסטורי שהיה לפעם הראשונה בתולדות המדינה, קיבלנו גם בפעם הראשונה אי פעם מדליית זהב בהתעמלות אמנותית. המתעמלת האמנותית, לינוי אשרם, זכתה היום (שבת) במדליית הזהב בקרב רב בגביע העולם בסופיה, עם ציון כולל של 98.450 נקודות. שכלול הציונים הקנה לה את מדליית הזהב. Kan.org.il המתעמלת לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בטוקיו. פרט לטעות קטנה בתרגיל האחרון (הסרט), היא הרשימה בכל התרגילים שלה והוליכה בבטחה לכל אורך התחרות. Pagesbusinessesnonprofit organizationהוועד האולימפי בישראלvideosמדליית זהב לג'ודוקא הצעיר סלבה אובידן בגביע אירופה לנוער בלה. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת.

לינוי אשרם זכתה במדליית זהב! לינוי אשרם קטפה מדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. אין טוב מזה, אין מתוק מזה. מאז שאני ילדה חלמתי להיות באולימפיאדה, אבל לא על הפודיום ובטח לא עם מדליית זהב. למחרת ייערך תרגיל הסרט ובחמישי תרגיל האלופת, כשגמר הקרב רב יתחיל ביום שישי בצהריים.

לינוי אשרם: שיא עולם בתרגיל האלות | ספורט 1
לינוי אשרם: שיא עולם בתרגיל האלות | ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. פרט לטעות קטנה בתרגיל האחרון (הסרט), היא הרשימה בכל התרגילים שלה והוליכה בבטחה לכל אורך התחרות. אין טוב מזה, אין מתוק מזה. תמיד האמנו בך, כולנו בוכים פה. עד לפני כמה שנים זה נראה כמו חלום ליל קיץ. Pagesbusinessesnonprofit organizationהוועד האולימפי בישראלvideosמדליית זהב לג'ודוקא הצעיר סלבה אובידן בגביע אירופה לנוער בלה. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. אשרם הייתה אדירה מהפתיחה עד לסיום;

הליכוד בתגובה להודעה על זכייתה של לינוי אשרם במדליית זהב:

לינוי אשרם עלתה היום (שבת) כמו מלוע של תותח וזכתה במדליית הזהב בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית כשהיא משאירה מאחור את התאומות אברינה, ועולה על אחרי ההישג ההיסטורי שהיה לפעם הראשונה בתולדות המדינה, קיבלנו גם בפעם הראשונה אי פעם מדליית זהב בהתעמלות אמנותית. רק שהרוסיה לא תעשה מעל 24.15 ויש זהב! אשרם הייתה אדירה מהפתיחה עד לסיום; תמיד האמנו בך, כולנו בוכים פה. מדובר במדליית זהב שנייה לישראל בתחרויות השנה, לאחר הזכייה של המתעמל ארטיום דולגופיאט בזהב, גם הוא דורג ברשימת פורבס. מאז שאני ילדה חלמתי להיות באולימפיאדה, אבל לא על הפודיום ובטח לא עם מדליית זהב. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. הרגע שהמציל בחוף גורדון הודיע בכריזה שלינוי אשרם הביאה זהב וכל החוף התחיל למחוא כפיים כולל החבר'ה של המטקות שעצרו למרות אחלה סשן. לינוי אשרם סיימה ראשונה בהתעמלות אמנותית. המתעמלת האמנותית, לינוי אשרם, זכתה היום (שבת) במדליית הזהב בקרב רב בגביע העולם בסופיה, עם ציון כולל של 98.450 נקודות. הליכוד בתגובה להודעה על זכייתה של לינוי אשרם במדליית זהב: פרט לטעות קטנה בתרגיל האחרון (הסרט), היא הרשימה בכל התרגילים שלה והוליכה בבטחה לכל אורך התחרות. אין טוב מזה, אין מתוק מזה.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook